JESIEŃ 2022
TRWA REKRUTACJA!
>zapisz się<
Studia podyplomowe Wizerunek i zarządzanie w administracji publicznej są adresowane do pracowników administracji publicznej zatrudnionych w jednostkach samorządu terytorialnego oraz urzędach administracji rządowej. Studia mają charakter praktyczny. W programie zajęć znajdują się warsztaty, konwersatoria i ćwiczenia. Celem studiów jest przekazanie praktycznej wiedzy dotyczącej różnych aspektów zarządzania i kształtowania wizerunku, co ma mieć wpływ na podniesienie jakości funkcjonowania urzędów administracji publicznej. Praktyczny wymiar studiów przejawia się także w doborze kadry dydaktycznej. Stanowią ją praktycy funkcjonujący w różnych obszarach związanych z zarządzaniem i wizerunkiem.
Uczestnik studiów podyplomowych Wizerunek i zarządzanie w administracji publicznej zdobywa praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania i budowania wizerunku osobistego i wizerunku organizacji. Dotyczy to m.in. przywództwa w organizacji, umiejętności zarządzania urzędem, negocjacji biznesowych, wystąpień publicznych, relacji z mediami. Studenci uzyskują także wiedzę i umiejętności z zakresu wizerunku organizacji, dress-codu, etykiety, budowy wizerunku w mediach społecznościowych.
Podstawą przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie wymaganych dokumentów.
Miejsce składania dokumentów: ul. Pigonia 8, 35-959 Rzeszów (budynek G1 - Biblioteka UR) pok. 52
Ukończenie studiów I stopnia lub studiów II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Dział Kształcenia Podyplomowego
ul. prof. Stanisława Pigonia 8,
35-959 Rzeszów
budynek Biblioteki Uniwersytetu Rzeszowskiego
pokój nr 52
tel.: 17 872 11 48, 17 872 10 96
e-mail: [email protected]